Albums

1. IMG_0814
  2. IMG_0763

Chuy - Uruguay

Chuy is een stadje op de grens van Brazilie en Uruguay. Het stadje wordt gescheiden door de hoofdstraat en dan is dan ook meteen de grens wat het stadje verdeeld in twee delen, en twee landen. Mooi maar chaotisch.

40 foto’s

3. IMG_0383
  4. IMG_0661

Cafayate - Argentinie

Cafayate is een stadje, een paar uur rijden van Salta. De route naar Cafayate wordt ook wel Route del Vino genoemd, de wijn route. Je rijdt door de bergen, langs de wijnvelden richting Cafayate. Cafayate is niet groot maar het heeft alles. Rond om het…

24 foto’s

5. IMG_0301

Nationaal Park - Santa Teresa - Uruguay

Een nationaal park in het noorden van Uruguay. Een groot gebied met unieke planten, bomen en beesten. Samen met Ollie (Schotland) Emma (Ierland) Charlotte (Engeland) Justin (NIeuw Zeeland) en Andrea (Noorwegen) hebben we een 'multi culturele'…

86 foto’s

6. IMG_0631

Tren a las Nubes

De trein naar de wolken...Stapvoets naar 7000km hoogte. Ondertussen genieten van bergen in de meest verschillende kleuren rood, bruin en groen. Mensen, planten, dieren, allemaal even uniek en indrukwekkend en vooral puur. Je ziet, proef en voelt de natuur.…

68 foto’s

7. IMG_0694

Salta - Argentinië

Mooie stad in het noorden van Argentinie. Omgeven door bergen en wijnvelden. Het noorden van Argentinie is bekend om de wijn en de geleurde bergen. In Salta is veel wijn terug te vinden en wijn staat centraal waar je ook komt. De stad is niet te groot…

50 foto’s

8. IMG_0151

Montevideo - Uruguay

Montevideo wordt ook wel het kleine broertje van Buenos Aires genoemd. Mooie stad met koloniale huizen en gebouwen. Het is niet groot en in principe kun je alles lopend doen. Montevideo heeft een mooi strand en in de haven is een groot gebouw omgetoverd…

49 foto’s

9. IMG_0180

Punta del Este - Uruguay

Punta del Este is de elite badplaats van Uruguay. Hier zie je hoge dure flats en veel hotels. Exclusieve winkels en dure auto's. De elite van Brazilie en Argentinie is hier te vinden. Leuk om het contrast te zien met bijvoorbeeld Colonia.

28 foto’s

10. IMG_0055

Historisch museum - Buenos Aires

Dit museum kwam ik toevallig tegen toen ik aan het rond drentelen was in Buenos Aires. Ik was nieuwsgierig naar de binnenkant van het mooie gebouw. Ik was één van de weinige bezoekers en een oude man ging bij enthousiast rondleiden. Vol trots vertelde…

18 foto’s

11. IMG_0098

Colonia del Sacramento - Uruguay

Prachtig, mooi, uniek, historisch, klein plaatsje. Moeilijk om in woorden te beschrijven hoe mooi het is, vooral als je zon onder gaat en de huizen oranje worden gekleurd. Voor veel mensen is het te saai omdat er weinig vermaak is. Zo lang je kunt genieten…

21 foto’s

12. IMG_0076

Buenos Aires

Buenos Aires is een wereldstad. Groot, chaotisch, levendig en veel mensen. Heel veel mensen. Alle soorten mensen en alle soorten nationaliteiten. Voor mij is het te chaotisch maar het heeft ook zeker zijn schoonheid. Prachtige gebouwen laten zien wat…